Zmena šablóny a pár ďalších úprav na webe copywriterky Evy Váňovej, boli pre mňa veľmi príjemnou spoluprácou. Obsah webu zostal zachovaný, k výslednému riešeniu pribudlo pár úprav a detailov na úvodnej stránke ako sekcia call to action, alebo odkazy vo forme tlačidiel na jednotlivé stránky a facebookovú skupinu.
Dizajn stránky je v minimalistickom štýle jemných farieb. Všetky buttony sú zjednotené v primárnej farbe webu.
Stránka Ukážok prác dostala tiež nový šat, vďaka čomu je prehľadnejšia a čitateľnejšia. Jednotlivé ukážky sa dajú kliknutím zväčšiť a ich obsah tak ľahšie prezerať.
Stránka referencií bola tiež upravená do stĺpcov, čo jej dodalo uhladený a jednotný štýl.
Hoci stránky o ponúkaných službách disponujú len textom, jeho usporiadanie je rôznorodé a vyladené tak, aby zaujalo čitateľa.
Dôležitým krokom prenastavenia webu bol redirect (presmerovanie) url adries v blogu z pôvodných priamo k článkom na url, ktoré mali v sebe zahrnutú aj kategóriu článkov v blogu. Tým sa zlepšili aj pozície článkov. Zároveň som urobila aj reindexáciu sitemapy webu v Google search console, aby Google čo najskôr zaindexoval nové url stránok.
Celkový redizajn webu má za následok vyššiu návštevnosť a nárast požiadaviek na služby. Kvalita webu posilnila aj SEO, ktorému sa majiteľka webu pravidelne venuje.
Spokojnosť klientky potvrdila aj recenzia, ktorú mi poskytla v závere. Ak vás podobné riešenie zaujalo, neváhajte ma kontaktovať. Pomôžem aj vám vylepšiť svoj web.